ευχαριστω για την απαντηση σου.
Εχω δοκιμασει διαφορες ρυθμισεις στο μπροστινο, μεταξυ αυτών και το χαμηλωμα, επιτυγχανοντας μικρες μονο βελτιωσεις..
Σε αγγλικο φορουμ διαβασα για καποιους ιδιοκτητες που ειχαν τα ιδια προβληματα ευσταθειας, δυστυχως ομως η περγραφή των βελτιωσεων που εφηρμοσαν ηταν τεχνικα ασαφεις ( αναφορα για αλλαγη ακρομπαρων απο αυτοκινητο).
Στο ebay γερμανιας πωλουσαν ψαλιδια με ενισχυμενα σινεμπλοκ, ενω παλι απο γερμανια διεκρινα οτι κατοχος ειχε αφαιρεσει και κολλησει ακρομπαρα απο μερσεντες...ενω αλλος αλλαξε σε ασγαλτινα λαστιχα
Συναντησα επισης και αναβατη bashan 200, ο οποιος ειχε κανει 20000 χλμ , ο οποιος μου ανεφερε τα ιδια προβληματα ευσταθειας και οτι δεν ειχε βρει λυση.
Συγνωμη που επιμενω αλλα ειδα στο youtube bashan να τρεχει με 100χλμ, και μπηκα σε προβληματισμο.
οποια συνεισφορα ειναι καλοδεχουμενη